Nieuwe styling onboarding e-UUR live

Het is zover: de nieuwe styling Je wilt graag dat een onboarding zo snel en soepel mogelijk verloopt. Daar ondersteunen wij graag bij! Met trots delen wij je graag mee dat de onboarding een geheel nieuwe styling heeft, waardoor je sneller flexkrachten kunt onboarden en de ervaring van je flexkrachten nog beter wordt. De nieuwe styling is onderdeel van release 2.023.8 van 28 juli 2023.

Groter beeld? Klik hier

Waarom nieuwe styling?

Voor nieuwe gebruikers van e-UUR is het niet altijd duidelijk hoe ze een onboarding moeten doorlopen. Wellicht herken je deze vragen:

“De uitnodigingsmail geeft aan dat ik de onboarding moet afronden, maar waar ik die vinden?”
“Wat is een onboarding eigenlijk?”
“Ik heb nu alles ingevuld, maar wat nu?”

Wij hebben gewerkt aan een ontwerp dat beter aansluit bij de behoeften en verwachtingen van gebruikers. Deze nieuwe update brengt niet alleen een frisse, moderne uitstraling met zich mee, maar ook een verbetering in navigatie, lay-out en functionaliteiten. Hierdoor is het voor de flexkracht duidelijk wat hij moet doen en krijg je minder vragen waardoor je een onboarding sneller kunt afronden. Bovendien draagt het bij aan een betere klantbeleving. 

Wat is er veranderd?

  • Welkomsttekst met actiepunt
    Bij het inloggen ziet de gebruiker eerst een welkomsttekst. Als er een actie klaarstaat, dan kunnen ze hier ook direct naar doorklikken. Hierdoor hoeven ze niet langer in de stream te zoeken naar actiepunten. 
  • Optimalisatie voor mobiel
    De nieuwe styling zorgt ervoor dat alle informatie die je nodig hebt tijdens het invullen direct op het scherm staat. Ook krijgen de invoervelden een kader, waardoor je beter kunt zien waar je iets moet invullen.
  • Aanpassingen in styling
    Daarnaast zijn er wat subtiele aanpassingen in de styling van de formulieren. De veld labels zijn duidelijker zichtbaar en we hebben iets extra witruimte gecreëerd. Daarnaast kan de flexkracht met een voortgangsbalk in het dashboard direct zien hoever hij is in het inschrijvingsproces. 

Ook interessant:

Service desk

Kennisbank

De kennisbank bevat artikelen die je ondersteunen bij het gebruik van e-UUR. 

Workshops

Haal het maximale uit e-UUR en meld je aan voor een workshop. 

Meer uit e-UUR halen?

Onze Customer Success collega's denken graag met je mee!