Better Together: Akyla wordt Textkernel

Samen bereiken we meer! Vol enthousiasme delen we graag met jou dat Akyla vanaf januari 2024 samen gaat met Textkernel. Textkernel is een toonaangevend AI gedreven technologiebedrijf met een focus op de staffing industry, waar wij sinds mei 2022 trots onderdeel van zijn. 

In de afgelopen twee jaar heeft Textkernel een bijzondere groei doorgemaakt met de succesvolle overnames en integraties van Sovren, Akyla, WiseGuys en Joboti. Gezamenlijk gaan wij verder onder de naam van Textkernel. 

Waarom deze verandering?

De samenvoeging is een belangrijke stap voor ons. Met de combinatie van onze bedrijven, teams en producten creëren we een sterker en samenhangend bedrijf met één duidelijk merk en doel: Connecting People and Jobs better. Met de samengevoegde bedrijven, hebben we toegang tot een breder scala aan producten en expertise, waarmee we jouw bedrijf nog beter kunnen ondersteunen.

Wat verandert er voor jou?

  • Naamswijzigingen
    De naam Akyla verdwijnt. Ons platform wordt onderdeel van de productsuite van Textkernel en gaat verder als ‘Mid-Office Platform’. Onze cao-ontrafelaar Xplican, gaat verder onder de naam ‘Time interpretation’. Hoewel de aanpassing aan de nieuwe namen even wennen kan zijn, doen we er alles aan om deze overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.
  • E-mailadressen en mailingen
    Vanaf midden januari wijzigen onze e-mailadressen naar Textkernel. Geen zorgen, mail je ons op het oude e-mailadres, dan wordt deze netjes doorgestuurd.Ook ontvang je vanaf januari onze release notes, nieuwsbrieven en updates vanuit Textkernel. 
  • Facturen
    Vanaf januari ontvang je facturen vanuit Textkernel.
  • Kennisbank en klantportaal
    Onze kennisbank en klantportaal blijven toegankelijk, zodat je kunt blijven profiteren van waardevolle informatie en ondersteuning.

We zijn ons ervan bewust dat veranderingen soms zorgen kunnen geven, vooral met betrekking tot de diensten waar je op vertrouwt. Je kunt erop vertrouwen dat de samenvoeging geen enkele invloed zal hebben op de levering van onze producten en diensten. Je blijft dezelfde service en betrouwbaarheid ontvangen zoals je van ons gewend bent.

Nu we deze nieuwe fase ingaan, willen we je graag ontzettend bedanken voor jouw vertrouwen en de samenwerking. We staan aan het begin van een mooie reis, en kijken ernaar uit om deze volgende stap samen te nemen. 

Mocht je vragen hebben, of meer informatie willen over deze ontwikkeling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ook interessant:

Service desk

Kennisbank

De kennisbank bevat artikelen die je ondersteunen bij het gebruik van e-UUR. 

Workshops

Haal het maximale uit e-UUR en meld je aan voor een workshop. 

Meer uit e-UUR halen?

Onze Customer Success collega's denken graag met je mee!